Právě si prohlížíte Tesco clubcard premium není výhodná a Jan Hönlinger je lhář

Tesco clubcard premium není výhodná a Jan Hönlinger je lhář

  • Rubriky příspěvkuRecenze
  • Komentáře k příspěvku48 Komentářů

Začalo to nevinně. Chodím po Tescu a hledám vapku Kärcher z letáku. Najednou u mě stojí nějaká paní a ptá se, jestli mám clubcard tesco kartu. Já na to, že mám. Paní se zahemžila a důležitě mi povídá. že když si pořídím kartu Premium, že budu mít na všechno v Tescu slevu 10% a že to platí už na dnešní nákup. Já na to, že nemám čas a šel jsem.

Jak tak bloumám a koukám na obsah košíku, spočítal jsem si , že 10% je zrovna dnes poměrně slušná sumička a tak jsem se k paní vrátil a zeptal se jí o co teda jde. Paní mne posadila do kukaně k nějakému pánovi a začalo to. Jsem v této věci obezřetný a tak jsem kladl pasti ve formě záludných otázek. Na všechny mi byla podána uspokojivá odpověď. Bohužel mě nenapadlo, že se jedná o účelovou lež (v roce 2014 jsem myslel, že si nikdo lhát nedovolí a zvlášť ne velká firma jako je Tesco)

Takže mi bylo sděleno, že opravdu je na všechno sleva 10%. Ptal jsem se, jestli u pokladny zaplatím rovnou méně.
– To bohužel ne, ale sleva se vám vrátí formou kupónů na útratu do Tesca. Platí to už na dnešní nákup, jenom se musí podepsat smlouva a ověřit telefonicky pin.

Jak tedy zaplatím?
– Zaplatíte tou novou kartou.

Jak si na ni převedu peníze?
– Dostanete na ni 15 000 kreditu a ten nám zaplatíte začátkem nového měsíce.

Jedná se tedy o kreditku????
– To vám paní neřekla? Ano, je to kreditní karta.

No tak príma, po 10 minutách aspoň vím, co mi nabízíte. A jaký to má další háček?
– Platí se 49 kč měsíčně. Ale jenom pokud se karta ten měsíc používá. Klidně ji můžete nechat doma v šuplíku a tím pádem se neplatí nic. Ale to se nevyplatí. Při útratě 500 kč máte slevu 50 kč a tím se poplatky pokryjí a dál už jen šetříte.

Hm to zní dobře. A co z toho má Tesco?
– To je jasné. Vracejícího se zákazníka. Opravdu v tom žádný další háček není. Jen je třeba včas zaplatit fakturu.

Tak jaký teda bude průběh placení? Kolik dnů mám na úhradu a tak?
– Na začátku měsíce vám příjde faktura. Ta už bude snížená o těch 10 % (tady jsem se nechal unést a nevšiml jsem si, že těch 10 % mi bylo slíbeno už jednou formou tesco kupónů), ty pokud zaplatíte do 20 dnů, neplatíte žádné další poplatky kromě zmiňovaných 49 kč na použití karty.

Ještě něco?
– Ještě máte první 3 měsíce pojištění zdarma. Pokud si nevyžádáte jeho prodloužení, pojistka se sama zruší a zase neplatíte vůbec nic.

Tak pojďme na to. Začalo předkládání občanského průkazu, řidičáku a per huba lustrace mých příjmů.
POZOR! Teprve teď při sepisování smlouvy vyšlo najevo, že se nejedná o službu firmy Tesco, ale Home Credit s.r.o.

Hm, hm, no to je vlastně fuk, hlavně že ušetřím.

Po podepsání smlouvy mi zavolala paní z Home Creditu, naťukal jsem do telefonu nové pin a pod dozorem oné paní, co mě ulovila jsem šel poprvé platit. Platba proběhla bez problémů a já jsem měl dobrý pocit, že jsem ušetřil 400 kč.

Jaká je tedy realita po přečtení smlouvy?

Doma jsem si smlouvu začal číst po několika dnech a jaksi nikde nic o 10%. Prostě vůbec nic. Jenom, že za každých utracených 10 kč dostanu jeden tesco bod navíc (k tomu jednomu co bych dostal na obyčejnou tesco kartu). Jenže to až mi příjde druhá karta, takhle je dočasná a mám čekat na novou s mým jménem.
10 tesco bodů je jedna koruna slevy. Takže se tedy de facto jedná o slevu 1% navíc a ještě to neplatí na nákupy s dočasnou kartou. Takže? První měsíc je sleva čistá 0 a ještě budu platit 49 kč. No nic moc teda.

Až mi příjde ta druhá karta na jméno, bude sleva 1% oproti současným podmínkám s obyčejnou kartou. Abych zaplatil měsíční poplatek 49 kč, musím utratit měsíčně 4900 kč. Tady bych řekl, že tohle vědět, jistě by mě na tento produkt nenalákali.
A to nedejbože nezaplatit včas! Tady se projevuje síla úvěrových produktů 🙂

Pojištění mám podle smlouvy u České pojišťovny a stojí mě 99 kč měsíčně. Nic o neplacení prvních 3 měsíců jsem tam nenašel, ale tohle už jsem nečetl až tak pozorně. Stejně dávám zítra výpověď smlouvy, tak to kilo prostě obětuji na oltář vlastní blbosti.

Suma sumárum

  • Ano, jsem jedním z mnoha pitomců, co podepsal smlouvu aniž by ji četl. Jsem také jedním z idiotů, kteří zadarmo poskytli své údaje o firmě, která je pak za drahý peníz poskytuje dalším obchodníkům.
  • Na druhou stranu pan Jan Hönlinger (tohle jméno je uvedeno ve smlouvě jako ten, co se mnou sepsal smlouvu) zcela zjevně lhal za účelem získání provize z uzavřené smlouvy a nemám pro něj jiné pojmenování, než LHÁŘ a PODVODNÍK.
  • Jak dopadlo ukončování této smlouvy napíšu v případě, že neproběhne hladce.
  • Tak nějak se mi nechce chodit do Tesca. Člověk se nerad vrací na místo, kde byl někdy za blbce…

P.S.:Děkuji všem, kteří až potkají osobu nabízející tesco premium kartu, pošlou tuto osobu nahlas do prdele.

Tento příspěvek má 48 komentářů

  1. Karel Linhart

    Reakce
    Dobrý den, přečetl jsem si Váš blog a musím nesouhlasit. Před časem jsem se nechal „ulovit“ na jiné prodejně Tesco se stejnou nabídkou. Byly mi poskytnuty zhruba stejné informace. K pojištění zdarma jsem obdržel letáček, kde je vše napsáno. Jediné co nebylo nikde napsané je ta sleva 10%, ale to mi prodejce vysvětlil, že to je úvodní sleva do maximálně do výše 300 Kč.
    Takže úplně upřímně nevím, kde berete drzost nazvat toho pána lhářem. Poskytl Vám v zásadě všechny informace a to, že si nečtete smlouvu je Váš problém.
    Já osobně jsem s novou Tesco kartou hodně spokojen, platím v bezúročném období, využívám jí i jinde než na Tesco a mně se tahle karta rozhodně vyplatí.

    Možná místo psaní bloku, byste si měl najít více času na přečtení smlouvy.

  2. Karel Linhart

    reakce

    Doufám, že můj komentář zveřejníte, protože o tom každý blog je … jinak bych považoval právě Vás za lháře.

    1. Marcela B.

      Jsem ráda, že platím jednoduše klasickou kreditkou, natož ještě hlídat, že musím včas přeposlat peníze z jednoho účtu na druhý. Zlatá jednoduchost Tesco Clubcard. A ani ta mnohdy není výhodná. Je to všechno jen hra s čísly. Kolik lidí si hlídá, co kolik stojí normálně, co v akci a co se slevou z Clubcard a ještě v jakém množství….

  3. zvl

    No fakt

    Pokud mi někdo lže, nemám problém jej nazvat lhářem. Můj jediný důvod, proč jsem si kartu pořídil byla sleva 10% na všechny nákupu v Tescu.
    Na druhou stranu není důvod nazývat lhářem někoho, kdo nezveřejní komentář, to je trochu blbost, ne? 🙂

  4. Nathan

    Moc dekuji za upozorneni. Ja jsem promluvil s panem v Tescu ted v patek a rikal mi presne to co jste popsal v clanku. Proste, ze bude porad sleva 10% a ptal jsem se na hodne veci. Poplatek mi vysvetlil jinak, ze kdyz utratim 500kc mesicne tak poplatky nejsou. Byl jsem ochotny podepsat ale bohuzel (nastesti) jsem zrovna zapomnel obcanku a dal jsem mu telefonni cislo. Myslim si, ze to uz rozmyslim pred podepsani.

  5. Palo

    Clubcard

    Dobrý den přesně jak píšete lákají lidi na výhodnou kartu clubcard a pak v měsíčním vypíse co vám přijde domů naleznete z měsíční splátky také nehorazny úrok, pryč s takovou kartou.Pro lidi to zas tak výhodné není mají se z toho dobře jen home Credit a tesco.Za tímto účelem to dělají ne.

  6. Anonym

    Jedině na koho nadávat můžete je tesco. Kdyžtak Tesco má reklamu na Tesco finanční služby, samozřejmě slibuje, že budete dostávat měsíčně body za půjčku, za splácení. Dle informací na stránkách tesca je, že službu jim poskytuje firma Home Credit. Tak informace jsou dle nastavení Tesca, jedině komu pak platíte, je Home Credit, ale název karty je Clubcard kreditní karta Premium. Firma Home Credit jen vyhrála výběrové řízení Tesca, pro poskytování finančních služeb.

    1. Miroslava Plná

      Vážený pane, zapoměl jste dodat, že sleva formou kuponů se poskytuje z více uhrazených položek zaplacených Tesco kreditkou, tedy i u jiných prodejců. A to se opravdu vyplatí. Možná by neškodilo mít víc vědomostí a používat méně vulgarit. Každý má tolik informací, kolik si zaslouží.

      1. Robert Ladislav PECH

        Reakce na vyhodnost TESCO Karty

        Pekny den damy a pani, na Kartu TESCO jsem byl lakan (bohuzel znalosti dam, co nabizi tyto karty jsou zcela nefinancni,se daji nazvat lakani, tedy s temi co jsem se setkal.)
        od roku 2009. Stale jsem odolaval, vzdy neco nebyli schopny odpovedet. Pak mi zacalo byt volano, nakonec jsem v listopadu 2014 souhlasil, pokud vse opravdu bude probihat jak je popisovano. Byl jsem velmi ujistovan, ze takova velka firma jako je TESCO (dle ujisteni sice poskytuje sluzby HOME CREDIT, ale TESCO je garantem kvality a spokojenosti) Tak jsem tedy vse nakupoval na tuto kartu a dosahl uctyhodne body. Kdyz do cervna 2015 mi nic nedoslo a kdyz jsem kontaktoval cislo uvedene, pokud neco neni vporadku, celkem jsem byl obdaren jinymi cisly, kde mi bylo slibeno vse prosetriti a daji mi odpoved. Dodnes nic a dasli telefonaty vyvolavali jen nervosni reakce a odvolvky na to, ze se to setri asi. Dodnes jsem nedostal zadnou odpoved. Tak jsem si vzal nahradni karticku jedne pani co ji to funguje a upisuji sve vylohy na jeji. Ona ma kazdy mesic 10-15€ a ja dobry pocit, ze jsem ji pomohl. Vim, jsem jen klient co utrati trapnych 250-450€ mesicne v Tescu a jinde. Bohuzel i chudi nakupuji.Proto jsem vyuzil moznosti zrusit tuto sporici karticku, zatim usporilo jen TESCO. A to jeste mi uctuje 3,80€ za vedeni uctu jako invalidnimu duchodci. Nedivim se, ze Tesco hleda kupce na Expres TESCA Ceska a Slovenska (Potrebuje finance pro preziti ve V.B.), kdyz si hledi jen nekoho. (Momentalne prebyvam na uzemi Slovenska , proto v €.) S uctou a pozdravem k foru Robert Ladislav PECH.

  7. Puma

    Není to lež

    Dobrý den,
    prezentace je jednoduchá.
    Máte naši věrnostní kartu clubcard? Pojťe, navýšíme Vám body.

    Máte věrnostní kartu, která funguje pouze v Tescu a kde za každých 10Kč máte 1bod.
    Máme tady výhodnější kartu, která Vám sbírá v Tescu za 10Kč body 2 a kdekoliv jinde za každých 10Kč bod 1. Pak se Vám vrací čtvrtletně poštovní poukázky v hodnotě cca 500-800 Kč. Mají platnost 2roky, tak si je můžete nastřádat a využít za jakýkoliv sortiment v síti Tesco po celé ČR. Zeptám se: Platíte raději kartou nebo hotově? Ptám se proto, abych Vám představila naši kartu. Vidíte ten stříbrný čip, to už není pouhá věrnostní karta, ale je to TESCO CLUBCARD KREDITNÍ KARTA, víte jak takové karty fungují? Máte nějakou? Jelikož je to karta kreditní, je od nás přednabitá penězi, což znamená, že Vy tam žádné peníze předem nevkládáte. Žádné účty se nezakládají, nepropojují, nic takového, je to pouze konto. Karta funguje jednoduše. Vy, co z naší karty za jeden měsíc od 1. do posledního dne v měsíci vyčerpáte z naší karty za běžné nákupy, plácnu 3.000 Kč, to Vám na začátku nového měsíce mezi 4-7 dnem přijde v kompletním výpise, kde máte uvedeme kdy a kde jste čerpal, že to byly celkem 3 tisíce a kolik z toho máte zpět. Vy máte čas do 20. si sáhnout na své 3 tisíce a kartu si bezúročně čtyřmi způsoby dobít. Vydáváme kartu bezejmennou, dočasnou, do tří měsíců Vám dorazí karta se jménem,ale v neaktivním stavu a vy dle spokojenosti si ji buď aktivujete či ne. Samozřejmě, když se naše karta využívá, je tam jeden jediný měsíční poplatek a to 49Kč. A je zde ještě vstupní bonus: Do prvních 3.000Kč se Vám z každého nákupu vrací 10% zpět, tzn. 300Kč jako bonus.

    Takto zní prezentace a když člověk pochopí, že na tom nic špatného není, že by stejně peníze musely utratit a je jedno zda to zaplatí takovou či takovou kartou. Z této se jim ještě vrátí nějaká koruna zpět. Nikdo neříká, že se na tom zbohatne ! Ale i tak každá koruna dobrá.

  8. Libor

    Úplně stejně

    Tak dneska se mi stalo naprosto to stejné.

    Jestli prý mám kartu Club Card a že prý mi na ni připíšou body a ještě získám slevu 10 %.

    O tom, že to je kreditní karta a Home Credit ani slovo. Pojištění, že je zdarma atd. Úrokovou sazbu mi samozřejmě řekla bez období.

    Po asi 10 minutách vymývání mozku jsem řekl, že si to v klidu prostuduji, paní se divila, vyžádal jsem si obchodní podmínky.

    Jak jsem to studoval, tak pokud utratím měsíčně 10 tis., tak dostanu poukázky na 100 Kč a zaplatím 49 Kč za vedení a ještě další peníze za platební příkaz.

    Takže na tom vydělám míň jak 50 korun. A to mi za ty problémy, kdybych se zpozdil a další byrokracii rozhodně nestojí.

    Libor

  9. monika

    Dobrý den ,taky jsem naletela nevíte někdo jak se dává výpověď?děkuji za odpoved

    1. Roman

      Neumíš číst?
      Přečti si tupko smlouvu a zjistíš to 😀

      1. XXX_FANTOMAS_XXX

        zavolej na jejich linku, tam ti povi kolik mas doplatit, az budes mit doplaceno, posli pisemne vypoved (jde poslat i mailem)

  10. Anonym

    Problém je, na jakého prodejce narazíte. Prodejci mají samozřejmě provize z prodeje, jak karty, tak všemožného pojištění, které ke kartě zvládnou nacpat.
    Můžete se v takovém případě setkat se dvěma typy prodejců – slušní lidé a hovada. Samozřejmě, v tomhle typu práce to jde lépe hovadům, sluší lidé totiž neudělají takový objem smluv a manažeři se, ve vidině zisku, hovad zastávají do chvíle, dokud nemáte tajnou nahrávku sepsání smlouvy a keců, které vám k tomu dávají, protože jinak jeden tvrdí tohle a druhý tamto no a komu asi budou věřit, že ano.
    Nespokojení lidé si potom vylévají vztek na operátorech callcentra, kteří jsou s jednáním prodejců znechucení podobně, jako lidi samotní. A pokud si myslíte, že ne, jen se zamyslete nad tím, jaké to asi je, když by na vás v práci někdo pořád vrčel za lži někoho jiného. A ten někdo za to dostane ještě poplácání na záda!
    Nicméně, zpět k hovadům a slušným lidem. Vím o případu, kdy se na chvíli roznesla nová „technika“ sjednání karty. „Clubcard kartička, kterou máte doteď, se ruší. Buď si pořídíte tuhle novou kartu, nebo přijdete o možnost sbírání bodů.“ No na blití. Případ, který zde popisujete (10 % na všechno, ne jen do výše 300/500/xxx Kč jak byla v jednu dobu realita) je také něco strašného. Bohužel jim to prochází, viz manažeři. Váženého pana Hönlingera bych s chutí do té prdele poslala, je to totiž přesně ten případ. Vězte, že nejste sám. Samozřejmě přečíst smlouvu by pomohlo, ale víte do jaké tísně se vás tam pokoušejí vehnat.
    Uživatel Puma, zdá se, se setkal s jedním ze slušných lidí. Karta mu byla vysvětlena přesně jak má být. Navíc když víte, jak ji využívat, je to opravdu výhodné. Nic vám nebrání v rodině vyplýtvat všechny nákupy na kartu a potom v bezúročném období doplatit zpátky (nebo i dřív, než dostanete výpis, napište jim mail nebo zavolejte aby vám řekli, kolik je potřeba doplatit, jen se nenechte odbýt odpovědí „musíte počkat na výpis, dojde-“ ne, nemusíte, vážně nemusíte) a hle, máte celkem rychle spoustu bodů na poukázky. Dokud nevybíráte z bankomatu (na to jediné by se zřejmě bezúročné období vztahovat nemělo) bude jediné, co budete hradit, poplatek za vedení karty. Navíc, když zavoláte na linku a budete vyhrožovat zrušením smlouvy, je celkem velká šance, že vám nabídnou kartu na cca rok zadarmo. Za rok repete. A kdyby to nezabralo, napište jim mail a že si kartu necháte, když nebude poplatek.
    Pokud si chcete být úplně jistí tím, že se Vám z karty nebude nic úročit, prostě kartu doplaťte a přidejte si navrch peníz, co chcete utratit. Dokud máte kartu na třeba 10 tisíc, máte na ní 20 a nedostanete se pod těch 10, nemůžou vám nic úročit, jsou to totiž vaše peníze! Poplatek za kartu by asi byl i tak, ale jak už jsem říkala, zkuste si trošku zavidírat a třeba ho mít nebudete.
    Mimochodem, homecredit má větší portfoilo karet. Asi nejnovější je O2 kreditka, kde poplatek není hned, jak měsíčně něco hradíte nebo máte sjednané inkaso na O2 služby. Nabízeli mi ji k nákupu na splátky a rovnou jsem si to takhle pěkně zařídila. Uvidím jak to půjde se splácením a načítáním slevy. Je asi výhodnější jak tesko karta, sbírá se tam ne clucard body ale body z platby v mastercard a podle partnerů premia karet nebo něco takového, z hlavy to teďka nedám, asi kdo by chtěl, stálo za to by se informovat, ale pokud máte u O2 televizi, mobil nebo net a dáte si to inkaso, ušetříte víc, jak placením v tescu. Inkaso nemusí být na vaše věci, může to být i manžel, děti, dokud je to z karty, sleva by se vám měla načítat. Ale jak říkám, uvidíme další měsíc ve výpise. Teda samozřejmě kašlete na nějaké pojištění. Jediné co mi přišlo myslitelné bylo proti ztrátě karty. Akorát že nebylo proti ztrátě, ale zneužití, jak jsem při kladení otázek na lince později zjistila když jsem si ověřovala fakta, takže leda když mě okradou, jinak smůla. A výroba nové kreditky není tak strašná částka, pojištění zaplatíte 10 měsíců a už máte částku nové karty, no zrušila jsem to hned a myslím, že sem udělala dobře. Ok stačí, omlouvám se za odlom od tématu, ale chtělo se mi blábolit dál a zkušenostech 🙂

    1. Tereza Borecká

      Premium
      NO, jsme jedna znichv – z těch co nečtli co podepisujou – prostě na mě mluvili dva 🙁 A teď si to damo pročítám, co jsme podepsala a hledám právě nějaké recenze – takže jak mám odstoupit od této smlouvy? Poradíte někdo? Děkuji.

      1. Věra

        Premium
        Nic si z toho nedělejte, jsem taky jedna z nich, a natolik jsem byla pitomá, že jsem se nechala přinutit koupit si myš k počítači na úvěr, ačkoliv jsem měla peníze v hotovosti, protože mě ta ženská přesvědčila, že je to nutno aktivovat, aby se zjistilo zda to bude fungovat. m
        Manžel mě doma nazval idiotem s tím, že jen blbec se domnívá, že mu někdo bude něco dávat v dnešní době zdarma.

        1. hana

          premium
          Dopadla jsem stejně,velice milá paní mi tvrdila, že clubcart Tesco mění za
          nové ,výhodnější ,kde se mi vrátí z každého nákupu 10%.Už jsem dala výpověď.
          Myslím ,že taková společnost by si neměla kazit jméno takovými prodejci.

        2. Vlasto

          Zrovna som vynadal tak isto mojej zene,vcerauzatvorila tu krasnu zmluvu,ale dnes uz je zrusena.To je hrozne co sa v Ceskoslovensku deje.

  11. Simona Nováková

    Karta je v poho
    Tu kartu mám, taky a ona výhodná je. Jen to prostě musíte zaplatit do toho dalšího měsíce. Ja díky těm procentům zpět i trošku vydělávám. Každá koruna navíc se hodí. Mam ji už rok, a když tim můžete platit všude, tak se proste ty vrácené peníze nastřádají. Mě to tedy asi vysvětlil dobrej prodavač.

  12. dana

    tesco clubcart premium
    Taky jsem se nechala nachytat.Paní na mně zautočila,jak je to výhodný apod.Já za sebou 3vnoučata po kterých jsem jenom koukala kde jsou a co provedou.Až při podepisování jsem vlastně zjistila, že jde o home kredit,který jsem nechtěla.Paní se mně snažila vymluvit díru do hlavy, jaké že to má jenom ty plusy,tak já podepsala, až doma v klidu po přečtení jsem vše zase obratem zrušila.A tímto sdílím názor těch,že ne vše je pro každého výhodné a hlavně ten jejich přístup za každou cenu někoho ulovit.

    1. Jiří Najbrt

      Tesco Clubcard premium
      Jenom hloupá hovádka poslouchají slovní výlevy o „výhodnosti“ nabízených produktů a služeb. Ti chytřejší řeknou takovému nadháněči – tady je můj e-mail a pošli mi nabídku písemně, nebo dej sem písemnou nabídku včetně návrhu smlouvy a všech obchodních podmínek, já si vše doma prostuduji a případně se ozvu !!! To platí i o jednání s bankami a pojišťovnami a pokud odmítnou například návrh smlouvy vytisknout a předat k prostudování, je to pro ty chytřejší pokyn k odchodu !

      1. David Morris

        Je to stupidní snaha „zákazníka“ nejprve na cosi atraktivního,výhodného nalákat
        Tím ho nepřímo přimět k závazku-podepsání nějaké smlouvy která je
        cíleně kalkulováná.Pozitiva velkými písmeny na první stránce,negativa
        jakoby jsou rafinovaně nevyslovená ale né zcela neuvedená aby se nejednalo
        a zjevný podvod.Nedělá to jen Tesco ale kterákoliv banka,uvěrová společnost
        atd.atd.. Je to pravý opak čistého a férového jednání na rovinu ale je to
        legální protože to není v rozporu se zákony ČR.

  13. petr

    otazka
    dobry den, dnes jsem take narazil na tyto lidi zacali me presvedcovat ze hodne usetrim s touhle cartou zezacatku to vypadalo normalne ale pozdejc sem si uvedomil ze pani zacina trochu zvelicovat a trochu i lhat tak jsem se na to vykaslal ale podepsal jsem jim souhlas se zpracovanim udaju (chteli toho fakt dost a to byl zlom proc jsem se na to vykaslal) ale neco jsem jim poskytl jmeno,bydliste rodne cislo kdyz po me chtela telefon tak sem jim rek ze to jim nedam ze uz nemam zajem a tim to zkoncilo, ted ale nevim jestli toho nemuzou neak zneuzit smlouvu na kartu jsem ani nevidel a cislo na verifikaci jsem jim nedal. ale podepsany souhlas se pracovanim osobnich udaju mi vratit nechtela ….

  14. Nikola

    ???
    Home credit .. nejhorší nebankovka na světě . Člověk si od nich půjčí jen když už mu hoří koudel u zadku … přítel si z bývalou manželkou vzal od této společnosti kreditní kartu .. v životě bych to neudělala. Tvarej se milé poskytnou vše … super jen zapomenou říct že musíte o platit dříve než je datum splátky. Máme datum splátky 20v měsíci . Platili jsme internetovém bankovnictví 20teho a nikdo nás neinformoval že i když je splátka v den splatnosti tak vás hodej do registru dlužníků …!!!!byli jsme zadat v bance uver a vyskočil samej homecredit a každý měsíc byl zapsán jako pozdní splátka takže vám pak banka odmítne cokoliv dat . . Takže pokud by mi někdo nabídl homecredit ne jen že ho pošlu do pr..Le ale rovnou ho do ní nakopu. Díky této společnosti si úvěr vzít nemůžeme .

    1. Jorika

      pozdní splátka
      Promiňte, ale když máte datum splátky 20. v měsíci, tak 20.tam ty peníze již musí být !!! Jelikož banky mají na převod nějaký čas, tak je logické, že příkaz k úhradě musíte dát aspoň 2 dny předem, aby peníze včas dorazily. Jinak já Tesco kreditní kartu mám a jsem s ní spokojená. Platím s ní všude a každý 1/4 rok mi přijdou poukázky do Tesca v hodnotě 600 – 900 Kč ( podle toho, kolik za ten měsíc utratím ) a já s nimi zaplatím nákup. Z karty žádný poplatek neplatím, jen mám pojištění karty za 15 Kč měsíčně. Utracené peníze vždy na začátku příštího měsíce včas převedu a jsem spokojená 🙂 Chyba byla na vaší straně, že se z vás stal dlužník !!!

      1. Vlasto

        Ja ked splatku splatim k datumu tak ostatne nech si riesia banky

    2. gogo

      Stejná zkušenost,a s posvěcením státu.fuj.

  15. Renda

    zvláštní poplatky
    Také se počítám mezi ty, kteří naletěli..
    Nechápu poplatek „úrok za nevyužité bezúročné období -348,- Kč“..splatím celou měsíční částku najednou a platím za to??
    Pojištění výdajů -99,- Kč? S tím jsem se také nesetkala
    Úrok – 5,34Kč.. mínusový úrok?
    Dnes vypovídám..

  16. Jana

    V Tescu jsem nakupovala velice zřídka, ale v současné době tam jezdím pracovně, takže nějaký ten nákupeček tam mám, požádala jsem tedy o slevovou kartičku, protože mi maminka řekla, že není špatná, ta naopak v Tescu nakupuje léta. Dneska mne odchytla paní, a také…. jestli mám kartu clubcard, tak ji říkám, že ano, že mám, zatím krátce… . Aha, povídá mi, no my je teď měníme za výhodnější…., prostě zkušenost ostatních přispívajících se nijak neliší s tou mojí. Také mne odvedla k pánovi sedícím za pc a tam to začalo. Výhody a výhody a stále výhody. Jsem člověk, který žije tím, že jakákoliv výhoda má i svou nevýhodu, ale žádná zmíněna nebyla. Bylo mi asi možno vyčíst z tváře, že větřím, poslouchám a sleduji pánovo ruku mávající s embosovanou kartou. Takže ve výsledku řekl, že je to karta kreditní od Home Credit. Rovnou jsem mu řekla, že tu teda nechci, že mi to bylo i od počátku jasné… , v tu chvíli příjemný pán změnil tón hlasu a jeho jednání na velice strohé, že se tím pádem už více bavit nebudeme…., já abych ho dozazila, tak jsem ještě dodala, že jsem s touto nabídkou mám z minulosti zkušenost, a to pracovní. Po prvním – zaučovacím dni jsem okamžitě skončila. Tenkrát lhala i agentura, která nás na toto lanaření lidí najímala

    1. Katka

      Souhlas
      S vaším komentářem naprosto souhlasím. Ještě tedy dodávám, že pokud se tato karta využívá podle přesně stanovených pravidel, placení s ní co možná nejvíce a to všude kde to jen jde, včasné splacení utracené částky… tak karta opravdu ušetří. Otázkou však je, jestli to vůbec stojí za ty starosti s tím. Stačí malá nepozornost, včasné nesplacení z jakéhokoliv důvodu a šup, člověk v tom lítá za namalé peníze. Navíc je mezi náma nemálo lidí, kteří různé kartičky jednoduše sbírají, ale potom už nevyužívají… Tak tihle lidé jsou v tomto případě nemile překvapení. Jeden nákup pro aktivaci kartičky cca. 15 kč… No a potom měsíční poplatek za vedení účtu, za nesplacení částky včas atd… A teď moje zkušenost, když jsem si hledala brigádu… do poslední chvíle jsem nevěděla, co že to budu vlastně dělat… Až na místě po tom, co jsem ke stánku přivedla několik lidí, jsem zjistila, že jde vlastně o úvěr. Naprosto neproškolená, vůbec jsem celé problematice nerozumněla…. no rychle jsem se sbalila a běžěla na metro.

  17. VV

    VV
    Také mám tu samou zkušenost jen s tím, že o žádné pvěrové kartě nebylo slovo, jen to, že je to nová lepší karta clu card (já dlouho nebyla v tescu, tak jsem to sežrala).. pak že se načítají body jako doposud a je tam vyšší procento bodů podle nákupů… proč chcete tolik údajů? to je jen formalita.. proč občanku? ověření totožnosti, že karta patří vám… a tak dále… o úvěru, kreditce jako takové… nic… po tom, co jsem dostala letáček o kartě jsem začala číst… tak počkat! tohle jsem přeci nepodepisovala!! no smůla, máte to podepsaný a na mailu, haha!!! a co jste si myslela, že podepisujete? novou club card?? PPPPP*** JEDNA V******ANÁ!

    1. Anonym

      Tak se přidávám do skupiny. Dnes jsem uzavřel stejnou blamáž. Nechápu jak ale hustlili do mě tak dlouho až najednou stojím u kasy a platím tou jejich kartičkou:-( máte někdo vzor výpovědi. Mužů poslat peníze na účet dříve, nebo až přijde výpis.
      Děkuji

    2. Věra

      SOUHLAS
      Dneska se mi stalo to samé, co Vám. Taky nová club card atd, člověk zamyšlený z práce, vidina že něco málo navíc ušetří…naštěstí mi po telefonu řekli, že moji žádost zamítají a důvody mi nemůžou sdělit. Tak jsem pak doma zjišťovala, o co teda vlastně šlo a našla toto. Moje zkušenost je z TESCO OPAVA a za mě teda už do Tesca nikdy víc, ikdyby tam rozdávali všechno zdarma. Nechápu, jak se taková společnost může něčemu takovému zaprodat a prezentovat úvěry home credit pod svým jménem.

  18. Denis

    Tesco
    S těmito dotěrnými naháněči v Tescu se vůbec nebavte a rázně je pošlete do patřičných míst, jde jim jenom o to, uzavřít co nejvíc smluv, protože v toho mají samozřejmě provize. Na mě to zkoušeli nejmíň desetkát, většinou se zeptají, jestli máte clubcard, když řeknete, že ano, bez jakéhokoli vysvětlování, vás vyzvou, abyste šli s nimi dozadu a tam vás mohli zpracovat. Jak říkám, rázně je hned pošlete, kam patří a vůbec s mini nediskutujte.

    1. Peter

      Clubcard Premium Plus
      Taktiež som sa nechal nalákať pani z Tesca v Čadci, kt. opakovane tvrdila, že z každého nákupu mám peniaze späť. Ona ju vraj používa a pri platbe cca 300€ mesačne vám vrátia okolo 20€.Túto informáciu mi 4x potvrdila (neveril som), ale povedal som si, že na mesiac vyskúšam..zrušenie je grátis..
      Za mesiac som minul (podľa výpisu z Tesca)606,11€ čo mi vymenia za 353 bodov.Kedže 1bod=1cent, tesco mi pošle poukážky na nákup v tescu za 3,53€…
      Zhrnutie:
      1. Kedže budete všetko platiť iba touto kartou (nebudete kontrolovať výdaje) a miniete viac akoby ste chceli..ak peniaze nevrátite včas (do 20 dňa v mesiaci), čakajú vás vysoké úroky..
      2. Jediný kto z toho profituje je predávajúci a spol. Home Credit
      3. Za 606€ (platba nielen v tescu) vám vrátia iba 3,53€!!!
      Absolútne neodporúčam, iba čakajú na to že zabudnete vrátiť, alebo nebudete mať peniaze a ponúknu Vám to v splátkach, avšak s vysokým úrokom – to je jediný cieľ tejto karty!!!

  19. Michal

    kreditni karty nebrat – premyslejete lidi…
    Dobrý den, ano dnes me taky Honlinger v Praze 10.7. oslovil. Lepsi karta slevy, kreditka, poplatek za vedeni, vsemu rozmim,vysvetlil. Ale slevy a vydelek je lepsi jen pro lidi na obrat 10.000,- mesicne. Ti co tu pisi, Tesko karta, kreditka, Home Credit, je to pravda,podvod lzi, je jako jinak,,jiny mi nabizel mi i vodafone rajfkou a cislo jsem nedal. Ale pokud jste rozumni – hradite vcas!!! nesmite zapomenout! a neprodelate – jsem vydelal 379kc na poukazkach. Do Tesca Andel/Praha chodim cca 5 let s rodinou 3-6x do mesice, ano minimalne nás oslovili 10x, jen vymeny atd, nám u stanku,rekl realitu, vcas platit, nezapomenout!!!jinak co vydelame za mesic, 3x vratime pokud nezapomenem…. jejich naucene texty/rozhovory-ok, sleva nez 1%, mluvil pravdu, mezitim jsem koukl na home credit pres mobil, o poplatku mi dnes rekl, tak jak na strankach uvadi…, pojistky, slevy, alespon mi to rekl na rovinu atd. Pro me a myslim si dalsich 90% obycejných lidí je tato kreditka na nic, ale úplně na nic. Ušetříte 50kč, nezaplatíte vcas – proděláte 500kč, alespoň vám řeknou, že je to kreditka, poplatky za vedení, pokud máte pod obrat. ANO, pokud kartu nehlidate, prodelate, jsem za 30 dni v plusu 80 kč, ale stejně kartu zitra rusim, neni az tak zajimava, pokud bude problem s rusenim napisi. Michal

    1. Ľubomír Štulajter

      Tesco kreditku rozhodne nie!
      Tiež som jeden z tých, čo naleteli, lebo sú zvyknutí na korektné podmienky. Dnes kontrolujem výpis, udreli mi do očí vysoké úroky… Počítam, za mesiac mi to vychádza 6,5% dlžnej sumy. Za mesiac! Volám teda na linku Tesco finančné služby, že mi to nejako nesedí. Odpoveď – úrok sa nepočíta z dlžnej sumy, ale z celej sumy výpisu. Že som polovicu z nej včas zaplatil, to nikoho nezaujíma.
      Ak teda napr. z 500 € neuhradím jeden cent, úrok neplatím z 1 centu, ale z celých 500 €, hoci som 499,99 € včas zaplatil!!! Ak toto označím slovom PODVOD, nemôžu ani ceknúť, že nemám pravdu. Ďakujem, neprosím, pri prvej príležitosti idem tú kartu zrušiť.

  20. Kateřina

    Tesco Premium karta
    Souhlasím na 200%. Mám stejnou zkušenost.

  21. Světlana

    dnes jsem naletěla,paní mi řekla,zda nechci club kartu Tesca a k ní Tesco Premium kartu,prý jako dárek,nic o tom,že je úvěrová,smlouvu mi přečíst nedala,že si ji mám přečíst doma a hnala mne k pokladně k aktivaci,až doma,já naivka zjistila pravdu,takže mne informace po telefonu stály asi 50 kč,složenkou musím poslat směšnou částku 12 Kč za nákup pro provedení aktivace a ještě písemné odstoupení od smlouvy,raději doporučeně,další peníze.

  22. Masat

    Úplně přesně co je v článku jsem zažil i já. Naprostá pravda. A to ponižující lovení lidí přímo v obchodě TESCO. A navíc lichvářské úroky. žádných 11% nad 30 000 a 27% pod 30 000 všechno naúčtováno za plno a prakticky nemožnost vypůjčené peníze rozumně splatit. Opravdu státem schválená lichva. Po 7 letech jsem musel zkonsolidovat, jinak bych to nikdy nezaplatil. Je mi z těchto praktik zle.

  23. Kristýna

    Reakce na oponenty, kteří zastávají názor, že se nejedná o lež nebo klamnou cestu, jak vydělat na lidské najivitě. Víte mě stačilo jen pár slov na úvod od mé maminky, která mi stručně popsala situaci, kdy se jí při splátkách onoho !!!! úvěru!!!! vlastně pomalu nic nestrhavá, abych pochopila, že se jedná o klasickou habaďůru na lidi, kteří prostě slyší slovo sleva a nechají se snadno zblbnout. Ale u těchto slev je téměř vždy psychologický tah, tak aby z toho ta firma samozřejmě měla zisk a to nejde nijak jinak než tak, že oblbnou klienta a následně oškubou. Vždyť proč jinak by to dělali, no určitě ne kvůli zákazníkovi a jeho blahu. Největší perla byla, když maminka volala na jejich linku a chtěla vědět, jak je možné, že platila několik měsíců 900,- Kč každý měsíc a částka nakonec narostla ještě o 200,- místo stržených 3600,-. Paní na telefonu jí řekla, že toto se řeší na klientském centru, ale bohužel nemá zaplacený tento měsíc, takže ji bohužel nemůžou na toto centrum přepojit. Takže jaké má klient vlastně práva? Platí nemalé peníze a nakonec ani nemá právo dozvědět se základní informace o pohybu svých peněz?! Normální, solidní (nepodvodná) firma takto nejedná. Používám pouze svůj selský rozum a počítat také umím velmi dobře. Ale toto je do očí bijící a o takovou firmu bych si neopřela ani koště. Na Tesco a jeho nekalé úmysly budou má osobní sdělení nepěkná, avšak pravdivá. K tomu, aby člověk poznal, že se jedná o nekalou reklamu, nepotřebuje dlouhé počty. Stačí selskej rozum.. a taky proč dělat věci jednoduché, když můžou být složité, že?! ????

  24. Kristýna

    A ještě další důkaz o nekalosti je, že se nikomu nepředstavují jako Home Credit, protože ten je už pěkně provařenej. Každá solidní firma se představí celým pravým jménem!!

  25. Kristýna

    Úplně klasický podvod na lidi. Není nic složitého na tom to vidět. Je tam plno indicií do očí bijících už na první pohled. A to kupříkladu, že se firma neumí nebo spíš z nějakého důvodu nechce představit svým jménem Home Credit a už vubec nezmíní, že se jedná o klasický úvěr. Odvádějí pozornost sladkými řečmi o slevách od skutečného přečtení si smlouvy. Ta je ale jako všechny podobné firmy psaná tak složitě, aby se na tom strávilo co nejlépe co nejvíce času a tím nedošlo k prohlédnutí nekalých úmyslů.

  26. Honza

    Také mě jednou lovili. Celý můj rozhovor s paní, kdy jsem pečlivě odpovídal na její otázky, vyslechla jedna z prodavaček, vybalujcí nákup.
    Ten rozhovor zkončil naštvaným odchodem dotazující se… nevím proč. Opravdu jsem byl slušný, pouze jsem na některé její otázky odpověděl otázkou – na to očividně nejsou trénovaní 😀
    Poslouchající prodavačka po odchodu dotazujíc se za mnou přišla a polohlasem řekla: „Dobře jste udělal“. a odešla.

    To že i zaměstnanci tesca zpochybňují některé jejich služby o něčem vypovídá. Ostatně podobný příklad je Česká pošta.

    1. Petr

      Tuto kreditku mám přes pět let. Pro mne výhodná byla až do března 2021, jelikož jsem s ní platil všude a všechno a bodíky se pěkně střádaly. Čtvrtletně se mi vracelo v závislosti na útratě v poukázkách i přes tisíc Kč. Patrně si to někdo od poskytovatele uvědomil, a tak podmínky „inovoval“ a přišel mail, že bodíky se budou načítat pouze za nákupy v Tescu a u několika málo vybraných partnerů. Od té doby už mi poukázky nepokryjí ani náklady na kartu :o(. Je to škoda, nebyl to špatný produkt. Přesto si ji zatím nechám, jsem na ni za tu dobu dost zvyklý. Suma sumárum, karta je nyní výhodná už jen pro toho, kdo bude nakupovat jen v obchodech Tesco nebo ještě lépe i-Tesco.

  27. Nechci Dávat

    Dobrý den,

    chtěl bych přispět svým názorem který mě již delší dobu dusí a spolu s ním vyloženě nasr*ní na Tesco jako nekdo kdo okrádá poctivé lidi,

    jedna věc je, že od jisté doby díky energetické krizi prodávají zkažené potraviny lidem,
    mám k tomu i důkaz – kolegu, který měl zakázku v tescu přes noc a bylo tam snad 70 stupnu celsia, protoze v dnesni dobe casto hypermarkety vypinaji pres noc klimatizaci aby usetrili, uz je jim ale jedno ze rano lidem prodaji za normalni teploty zkazene potraviny, kteri nic netusi,

    co me ale vytaci a nekolikrat me na tom tesco udelalo (v rozmezi 50 = 200 kč na nakup do tisic korun), tak je jejich Club Card cena ktera neni opticky odlisitelna od Akce a tudiz clovek musi stupidne chodit posupermarketu a opravdu cist co maj na kartickach malym pismem. Pocitam ze takto oberou mesicne spousty lidi, zejmena duchodce kteri nejsou tak pozorni a lec kdy jim neco utece (kdyz takhle oskubou i beznyho cloveka).

    Jsem z tesca a jim podobnych dost znechucen a asi budu jist zeleninu tady od cinana, protoze mi nic jineho nezbyva a ceny v supermarketech jsou vyssi nez jsou bezne ceny, jejich „akce“ jsou casto lež.

  28. Nechci Dávat

    Takže ještě dodatek – Celá jejich club card neni o slevach ale o tom, ze to vypada jako sleva, aby vam bez karticky napalili plnou cenu, cimz Vas donuti vlastne koupit veci co jste nechteli, a jeste z Vas u pokladny udelaji blbce ze jste si to spletl. Ono taky zluta cedulka a zluta cedulka – podvedome pusobi psychologicky na cloveka stejne, a moc dobre to vedi ti co delaji tescu marketing. Takze od zavedeni Club Card – Ano, lide kupuji vice (hlavně důchodci), i kdyz nedobrovolne…. :DDDD

Napsat komentář